Don't let a bad day make you feel like you have a bad life.

Kom hem från skolan för ungefär 40 minuter sen. Har suttit och kollat på tvn en stund och bara tagit det lugnt.. Igår så drog jag, Madeliene, Louise, Martin, Carro och massa andra ner till en sjö och grillade och hade det supermysigt. Kom hem runt nio och provade en massa kläder som jag hittade i min garderob för någon helg sen som jag aldrig använt. Sedan blev det bigbrother och sen sängen. Chill kväll. Började ju fixa bloggen lite igår och just nu ser den hur ful ut som helst, men ska fixa det idag tänkte jag.

Har även småplaner på att sluta blogga helt. Men vet inte riktigt ännu. Tror jag kommer ångra mig om typ något år bara.. För många bloggar ju för att ha det som ett minne när dom blir äldre och sånt. Men nu ska jag svara på kommentarer, kolla bloggar och maila mina gamla samarbetspartner! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0